27 Mart 2013 Çarşamba

Çekiliş sonuçları belli oldu ;)



Eveeeettt sürenin sonuna gelmiş bulunuyoruz :)

Kardeşimin ellerinden çıkan rakamlar ve karşılığı isimleri açıklamak zamanı gelmiştir artık :)

2 Miyav Kedicik
7 Eyüp Yiğit Kartal
11 Dilek Afiyon Avcı
14 Ja Sea
9 Yaprak Yasan
13 Alanay Yıldırım (çift gelen rakam bonusu)

İsimlerin yanlarındaki rakamlar çekiliş numaraları olup 
bence bu saatten sonra bu rakamların hayatlarınızdaki yerine dikkat etmek lazım diye düşünüyorum:)
Çekilişe katılmaya hak kazanan ama benim çekilişe dahi sokmadığım 3 kişi var:)

Değmesin Yağlı Boya
gooogoook
X madame

Onlar ne zaman isterler ise bu çalışmayı hak eden dostlarım:)

Hepinize desteğinizden ilginizden paylaşımlarınızdan varlığınızdan dolayı teşekkür ediyorum :)
Yapmanız gereken
beniyisimiseniyisimi@gmail.com adresine en güzel fotonuzu mail atmak ve hediyenizi beklemek :)

Sevgilerimle, sağolun, var olun :)

17 yorum:

  1. Ya ben simdi napim sevineyim mi uzuleyim mi?
    Zeynep napim yaaaa :( yoksa :)

    Kazanan arkadasi tebrik edyiuorum ayrica cok guzel bisey bu ya cook :)

    YanıtlaSil
  2. İnanmıyorum:))
    Gerçekten çok içten istemiştim çok hoşuma gitmişti çünkü çok mutlu oldum şuan çok teşekkürlerrrr!!!
    Hemen göndereceğim fotoğrafı seçmeye gidiyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Ben anlamadım şimdi kim kazandı D:

    YanıtlaSil
  4. ay inanmıyoruuuuuuuuummm
    bu ne güzel bir jest böyleee...
    çekilişin tek talihlisi olsa oda ben olsam bu kadar mutlu olmazdım inan. hıh işte kelimeler yetersiz kaldı hislerimi anlatamıyolar noolcak şimdi :) öpiyim ozaman :)))

    YanıtlaSil
  5. gerçekten çok sevindim içime doğmuştu sanki..hemen göndereceğim sana afilisinden bi resmimizi..çok mutluyum..:)) öpüyorum..

    YanıtlaSil
  6. Hanımlar sevinclniz benim de mutluluğum oldu :) şu an dışardayım hepinizi opuyorum

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler:)

    http://eyuplugunler.blogspot.com/2013/03/hey-hey-gene-cekilis-kazandm.html
    bura da ayrıca teşekkür ettim...
    Bu ince davranışın herkese örnek olsun diyeD:

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Eyüp Yiğit Kartal:)

    YanıtlaSil
  9. ben anlamadım canımcım adım var ama kazandım mı kazanmadım mı:)orada adımı görüyorum sırayla okuyorum sonrda yorumlara bakıyorum..eğer kazandıysam yuppiii ::)) kazanamadıysamda kazananları tebrik ederim.
    ve ellerine sağlık canım hediye cidden çok özell...

    YanıtlaSil
  10. Alanay Yıldırım kazandın :) Ama nasıl kazandın son çekilişte 2 kağıt birden geldi 2. açılan senin ismindi ve ve ve ha 5 olmuş ha 6 dediiiim ve senin şansını döndürmedim :)
    Sevgiilerimle

    YanıtlaSil
  11. Zeynebin bu güzel hediyesini kazanan tüm arkadaşları kutluyorum veee Zeynep cim sana da nice yıllar diliyorum başarı ve sağlıkla :)))) ....

    YanıtlaSil
  12. yaşasınnnn!çok mutlu oldum ben.ve ne kadar zarifsin!çok teşekkür ederim.özel olduğunu düşündüğüm böylesi bir hediyeyi almak bana çoook iyi geldi.kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Kazananları toptan tebrik ediyorum, hayli insan kazanmış anlaşılan ama herşeyden çok; insan kazanmışız o görünüyor bu en büyük hediye, sevgi ve selamlar canım. İçtenliğine ve dostluğuna teşekkürler yeniden..:)

    YanıtlaSil
  14. Ayyy inanamıyorum :))) Kazanamadığımı düşündükten sonra ki, kazandığımı bilmek daha da seviç verici oldu benim için... Öyle beğenmiştim ki, Facebookta kazanan arkadaşlar adına da sevinip imrenmiştim :) Çok mutlu oldum... kocaman kocaman teşekkürlerimi gönderiyorum... Diğer kazanan arkadaşlarımıda tebrik ediyorum... Günümü güzelleştirdiğin için ayrıca teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  15. Hanımlaaaarrr cidden mutluluğunuz, keyfiniz, neşenizle ben de mutlu oldum hem de çok :)

    YanıtlaSil
  16. Aaa inanamıyorum..:)) Çok şaşırdım ve inanılmaz sevindim..:))
    Vallahi nasıl teşekkür etsem azdır çok çok güzel oldu..)).

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.. Katılımınız için çok teşekkür ederim..
Siz iyisimi yine gelin bekliyorum :)